zaterdag 28 juli 2012

Charlize Theron woest op Kristen Stewart

Een opmerkelijk beeld: Ruperts echtgenote Liberty Ross, Charlize Theron en Kristen Stewart© getty.
Charlize Theron (36) is woest op haar 'Snow White and the Huntsman'-tegenspeelster Kristen Stewart (22). De Zuid-Afrikaanse actrice is namelijk erg goed bevriend met Liberty Ross, de bedrogen echtgenote van regisseur Rupert Sanders (41). "Charlize had geen flauw idee wat er gaande was tussen Rupert en Kristen. Ze voelt zich verraden door het hele incident", klinkt het.
"Charlize is razend kwaad op Kristen omdat ze een affaire had met Rupert", onthult een insider aan de Amerikaanse entertainmentwebsite RadarOnline. "Ze heeft een hechte band met Liberty, ze is al vaak met het gezin gaan dineren en ze kan maar niet begrijpen waarom Kristen dit gedaan heeft."

Grote zus
"Tijdens de opnames van 'Snow White and the Huntsman', was Charlize zowat de grote zus van Kristen. Ze gaven elkaar ook altijd advies op de set."

"Charlize had Kristen zelfs op de hoogte gebracht van haar adoptieplannen. Ze heeft haar zelfs gevraagd of ze de meter wilde worden van baby Jackson. Dat is hoe close die twee waren."

Tussen twee vuren
"Maar Charlize had geen flauw idée wat er gaande was tussen Rupert en Kristen. Ze voelt zich verraden door het hele incident. Charlize zit nu tussen twee vuren. Ze heeft Liberty en de kids heel graag maar er is tegelijkertijd die 'zusterliefde' tussen haar en Kristen."

De 'Twilight'-ster en de regisseur werden op 17 juli al kussend betrapt in LA. Nadat verschillende foto's van het koppel opdoken, was er geen ontkennen meer aan.

Mea culpa
Stewart bood op woensdag haar excuses aan in een persmededeling: "Het spijt me zo dat ik de mensen rondom mij zoveel pijn heb gedaan en schaamte heb bezorgd. Dit kortstondige moment van indiscretie heeft het belangrijkste in mijn leven op het spel gezet: Rob. Ik hou van hem, ik hou van hem. Het spijt me zo."

Na Stewart, gaf ook Sanders tekst en uitleg: "Ik ben helemaal van slag door alle pijn die ik mijn familie heb aangedaan. Mijn beeldschone vrouw en mijn hemelse kinderen zijn alles wat ik heb in deze wereld. Ik hou zielsveel van hen. Ik bid dat we hier met z'n allen doorkomen."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten