woensdag 25 juli 2012

Kristen bedriegt Robert


Kristen Stewart heeft naar verluid Robert Pattinson bedrogen op dinsdag 17 juli met een andere Brit, haar SWATH director, Rupert Sanders.

US Weekly schrijft dat ze een “marathon makeout session” hadden.

“Kristen is absoluut verwoest, ”vertelde een bron aan People. “Het was een vergissing en een complete fout. Ze had geen affaire met Rupert. Het was juist een vluchtig moment dat niet plaats moest gevonden hebben. Ze wou niemand pijn doen. Ze is een goed persoon, die een foute keuze maakte.”
Rupert (41) is getrouwd met de Britse Vogue model Liberty Ross (33). Ze hebben 2 kinderen van 7 en 5 jaar.

Robert (26) en Kristen (22) zijn laatst samen gespot op de Teen Choice Awards. Later zullen ze samen BD2 promoten.

Kristen Stewart Cheats on Rob Pattinson with Rupert Sanders

1 opmerking:

  1. Als je niet de liefde, toewijding en aanbidding krijgt die je verdient of als je geliefde de interesse in je lijkt te verliezen, dan kan ik eerlijk zeggen dat je hulp nodig hebt om dingen goed te maken in je relatie. Ik leg deze getuigenis af omdat ik mezelf beloofd heb dat ik zal getuigen voor de wereld nadat heer Bubuza mijn gewelddadige relatie met zijn betovering heeft hersteld. Ik had kinderen voor mijn vriend, ik hou van hem, maar onze relatie was zeer gewelddadig, maar nadat ik via WhatsApp contact had opgenomen met heer Bubuza: +1 505 569 0396, kan ik de wereld eerlijk en stoutmoedig vertellen dat Lord Bubuza een God op aarde is die problemen met zijn spreuk oplossen. We vechten niet meer; we leven nu gelukkig en ik ben nu trots op mijn vriend. lord Bubuza kan u ook helpen contact met hem op te nemen via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen