donderdag 5 juli 2012

Robert Pattinson: "Mijn vriendin is de enige die me begrijpt"


(c) ap.


(c) ap.
Robert Pattinson zegt dat Kristen Stewart de enige is die hem begrijpt. De 26-jarige acteur, die al drie jaar samen is met zijn ‘Twiligh’-tegenspeelster, vindt dat ze perfect is voor hem omdat ze precies weet hoe hij zich voelt.

“Zij begrijpt precies hoe ik me voel. Ze is een ambitieuze vrouw die wil groeien als actrice. Ze heeft een uitstekende radar voor wat goed is voor mij en wat me voortdurend uitdaagt.”

Pattinson zegt dat hij het leuk vond om samen met de 22-jarige Kristen naar het Filmfestival van Cannes te gaan: “Het was, achteraf gezien, zo tof dat we elkaar konden steunen. Ik was enorm zenuwachtig toen ze mij op het gala van ‘Cosmopolis’ vergezelde. Ze zat vlak voor mij en ik bleef maar naar haar hals kijken. Ik probeerde te achterhalen af ze de film leuk vond of niet. Mijn zenuwen waren pas weg nadat Kristen me vertelde dat ze de film goed vond.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten