zaterdag 28 juli 2012

De echte reden waarom Kristen Stewart vreemdging

© getty.
Hollywoodsterren zijn ook maar mensen, en dat geldt ook voor Twilightster Kristen Stewart. Ze bedroog haar partner, zoals zovele vrouwen voor (en na) haar. De reden is ondertussen ook duidelijk geworden: Kristen was op zoek naar spanning in haar leven.
© photo news.
© photo news.
Ook daarmee verschilt ze niet van de gemiddelde vrouw, wiens belangrijkste redenen om vreemd te gaan net verveling is... en ontevredenheid met de relatie/seksleven.

Kort voor het slippertje met regisseur Rupert Sanders bekende de anders zo zwijgzame actrice aan de Amerikaanse Elle dat ze hoopte dat er iets 'slechts' zou gebeuren in haar leven. Een wens van de verwenden, waarbij alles zo vlot gaat dat het leven saai is geworden.

"Ik kan niet wachten tot er iets f*cking gek gebeurt in mijn leven, ik wil dat iemand me bedriegt of voor het lapje houdt! Ik voel me ongemakkelijk bij het idee dat alles zo gemakkelijk gaat voor mij. Ik wil dat er iets gebeurt, gewoon, het leven. Ik voel me zo saai en je leert zoveel van slechte dingen"

Enkele weken later, met het filmen en de rode lopers van 'Snow White and the huntsman' lang achter de rug, was Kristen te vinden in de armen van de regisseur, op een uitkijkpunt van het Hollywood Sign. Het doet de vraag rijzen of er al niet iets langer gaande is tussen de twee, want waarom dan en daar, terwijl het contact was afgelopen?
© reuters.
Kristen zelf houdt het erop van niet: "Het was een inschattingsfout. Ik excuseer mij voor alle pijn die ik mijn geliefden veroorzaakt heb. Ik hou van Rob, hij is mijn alles, het spijt me zo."

Een fout die misschien niet gebeurd was als Kristen in haar zwarte mini op weg naar huis geen telefoontje had gekregen. Ze maakte rechtsomkeern en spoedde zich naar Pacific View Point, een verlaten uitkijkpunt met zicht op de Hollywood-letters. Kristen wist niet dat ze gevolgd werd door fotografen... en de rest is geschiedenis.

Vechten voor relatie
Volgens bronnen is Kristen vastbesloten om haar relatie met Rob te houden, en vertrouwt ze erop zijn vertrouwen te kunnen terugwinnen. Ze gelooft dat hij genoeg van haar houdt om haar uiteindelijk te vergeven en de relatie voort te zetten.

Daarmee lijkt de reden 'vreemdgaan wegens ontevredenheid met de relatie' alvast van de baan. Dat vrouwen vooral vreemdgaan om een langere relatie op te bouwen, en geen onenightstand, klopt in dit geval ook weer niet.

Rob over ontrouw
De vraag is of het zo gemakkelijk zal zijn om de relatie gaande te houden. Robs standpunt over ontrouw is duidelijk. In april 2012 zei hij in een interview niet te begrijpen waarom mensen vreemdgaan.

"Ik begrijp de impuls om vreemd te gaan, dat moment van verleiding. Maar ik kan niet snappen hoe je twee relaties heel lang samen kan onderhouden. Ik doe niet aan casual relaties, als ik kies om bij iemand te zijn is dat omdat ik het wil, en voor de volle 100 procent." Auch.
© getty.
© epa.
© ap.
© getty.

US Magazine
 doet er nog een schepje bovenop door aan de hand van oude artikels een geschiedenis van hun relatie te construeren. Het komt erop neer dat Robert altijd veel verliefder was op Kirsten dan omgekeerd.

"Hij wilde na een jaar (2010, nvdr) al met hun relatie naar buiten komen, maar zij hield de boot af. Hij wilde met haar trouwen, omdat hij nog nooit zoiets gevoeld had en dat voor altijd wilde koesteren", zeggen bronnen.

"Hij voelde haar afstandelijkheid"
Dat het huwelijksaanzoek er twee jaar later nog altijd niet is, is te wijten aan haar afstandelijkheid. "Voor Rob is zij de ware, zij was heel erg verliefd op hem... op dat moment", beschrijft een vriend het. Hun relatie was niet het eindpunt voor haar, en voor Rob wel. Hij vreest sindsdien al dat hij meer houdt van haar, dan zij van hem."

De acteur onthield zich tot nog toe van alle commentaar. Vrienden menen dat hij er kapot van is, dat Kristen hem echt gekwetst heeft.

"Hij is in shock. Hij wil niets zeggen in het openbaar tot hij weet wat hij wil doen. Maar dat ze hem zou bedriegen, dat had hij zeker niet verwacht van haar."
© ap.

De laatste keer dat het koppel samen in het openbaar werd gezien was tijdens de Teen Choice Awards afgelopen zondag. Terwijl ze voor het publiek zo gelukkig leken, zouden ze ruzie gemaakt hebben achter de schermen. 

"Ze hielden een lange discussie backstage. Rob zag er erg ongelukkig uit, gebroken, beschaamd. Zij was aan het pleiten tegen hem", aldus een ooggetuige die niets van het privégesprek schijnt gehoord te hebben. Of Kristen haar slippertje van vijf dagen eerder aan hem had opgebiecht of ze andere problemen in de relatie aanpakten is niet bekend.
© getty.Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten