dinsdag 12 juni 2012

Robert Pattinson 'is dom' en haat zijn bijnaam


‘R-Patz’, zo wordt Robert Pattinson wel eens genoemd. Maar nu blijkt dat de Britse acteur die bijnaam verafschuwt. ‘Ik begrijp niet wie dat ‘ding’ heeft bedacht. Als ik kon, zou ik hem vermoorden.’ En er doen nog wel andere misvattingen de ronde over de ster.

‘Het is verbazingwekkend hoeveel mensen denken dat ik dom ben. Ik veronderstel dat ze denken dat enkel idioten in tienerfilms meespelen’, zei Pattinson nog.

‘Maar’, vulde hij aan, ‘misschien ben ik echt dom. Sommige van de beste acteurs blijken niet de slimste mensen ter wereld te zijn, als je met hen praat.’

Op het moment focust de acteur zich op zijn filmcarrière die een nieuw stadium heeft bereikt nu de Twilight Saga bijna afgelopen is.

Pattinson zei dat hij dacht dat het ‘minstens tien jaar’ zou duren voor mensen hem zouden kunnen zien los van zijn Twlight-personage Edward Cullen. ‘Dus op Cannes raken in het jaar dat Twilight afloopt, was behoorlijk zot.’

Toch geeft hij toe dat hij net weet hoeveel hij werkelijk geaccepteerd wordt op dit moment.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten