donderdag 31 mei 2012

Robert Pattinson is doodsbang van fans


Robert Pattinson is een van de populairste acteurs van het moment en dat zorgt voor een heleboel fans. Maar de talloze gierende aanbidsters jagen de 26-jarige ‘Twilight’-ster de stuipen op het lijf. Hij vindt het immers niet leuk dat ze hem steeds achtervolgen.


‘Hoe vaker je fans tegenkomt, hoe meer ze over je te weten willen komen’, zegt Pattinson in een interview met Showbizspy. ‘In de verte zie ik soms een schreeuwende mensenmassa. Als ik dan met enkele fans ga praten, hebben ze het plots over een boek dat ik een aantal jarengeleden heb vermeld in een of ander interview.’

Hij beklemtoont dat fans bij de eerste ‘Twilight’-film alleen maar stonden te schreeuwen, maar dat is nu helemaal anders. Pattinson meent dat iedereen persoonlijke anekdotes over hem heeft.

Geen vampierenfilms meer
Pattinson maakte enkele dagen geleden bekend dat hij vampierenfilms beu is. Hij is ervan overtuigd dat je inspiratie wegebt als je lang dezelfde rol speelt. ‘Je voelt je nutteloos en weet niet meer wat gedaan’, klinkt het op de filmsite shortlist.com. ‘Ik ben op een punt gekomen in mijn carrière waarop ik tienerfilms achter mij moet laten.’

De fans zijn dus gewaarschuwd: in ‘The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 2’ zal de meisjesmagneet voor de allerlaatste keer te zien zijn als vampier Edward Cullen. De prent wordt op 16 november in de Belgische bioscoopzalen verwacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten