zaterdag 19 mei 2012

Kristen Stewart wordt een man



Kristen Stewart heeft er een heel speciale fotoshoot op zitten voor de juni-editie van modeblad Elle. De ‘Twilight’-ster poseerde zowel als man en als vrouw en probeerde zichzelf te verleiden.


Als vrouw draagt de 22-jarige brunette een zwarte leren beha en dito jurk met peeptoe laarzen. De mannelijke versie van de ster schittert in een nonchalant maatpak met bretellen. Het liefje van Robert Pattinson heeft al veel rollen vertolkt – van stripster en rockster tot prinses. Maar het was de eerste keer dat ze zich moest inleven in een man.

In het interview dat bij de fotoshoot hoort, onthult Stewart een duistere wens. ‘Je kan heel veel leren uit slechte dingen. Ik vraag me soms af waarom alles zo gemakkelijk is voor mij. Ik kan niet wachten tot er iets geks gebeurt in mijn leven. Ik wil iets meemaken, het harde leven ervaren!’, klikt het.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten