donderdag 31 mei 2012

Pattinson dan toch niet in sequel 'Hunger Games'


(c) photo news.

De rol van Finnick in ‘Catching Fire’, het vervolg op ‘The Hunger Games’, gaat dan toch niet naar Robert Pattinson. Dat heeft de acteur zelf bekend gemaakt.


Armie Hammer. (c) ap.

“Ik werd vanmorgen wakker en ik zal allemaal artikels over mezelf in ‘The Hunger Games’”, verteld de ‘Twilight’-ster aan USA Today. “Dat maakte me een beetje nieuwsgierig, dus heb ik mijn agent maar meteen opgebeld.”

“Mijn agent vertelde me dat  niemand me die filmrol ooit zou aanbieden”, lacht Pattinson. “Het eerste wat in me opkwam was: ‘Bedankt voor deze geruststelling!’”

Pattinson mag dan wel niet meer in de running zijn voor de rol van Finnick, maar volgens E! News heeft filmstudio Lionsgate nog drie acteurs op zijn verlanglijstje staan. Zo zouden Armie Hammer (25, ‘The Social Network’), Taylor Kitsch (31, ‘John Carter’, ‘Battleship’) en Garrett Hedlund (27, ‘Country Strong’) kans make nom Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson en Liam Hemswort te vervoegen voor het tweede deel van ‘The Hunger Games’.
De studio zou nog deze week de nieuwe castleden bekendmaken. De opnames van ‘Catchin Fire’ gaan in de herfst van start. De film, geregisseerd door Francis Lawrence, komt op 22 november 2013 in de Amerikaanse bioscoopzalen.
Taylor Kitsch. (c) reuters.
Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten