vrijdag 18 november 2011

Taylor Lautner: "Ik huilde écht in laatste scène 'Twilight"

© photo news
Taylor Lautner, die weerwolf Jacob Black speelt in de 'Twilight'-filmreeks, had het bijzonder moeilijk op de laatste opnamedag. Wat hem goed uitkwam, want in de laatste scène moest hij huilen. 

"In mijn laatste scène met Rob (Pattinson) en Kristen (Stewart), die we de voorlaatste dag opnamen, dans ik met Kristen en neem ik afscheid van haar. Ze maakt zich klaar om op huwelijksreis te vertrekken. Dat was een zeer emotionele scène voor Jacob, maar tegelijk was ik het die afscheid nam van mijn tijd met Rob en Kristen. Mijn allerlaatste scène is die waar Bella net gestorven is en ik uit het huis loop, op de grond stort en het op een huilen zet. Dat was mijn laatste scène voor de film, de laatste voor de reeks, dat maakte het makkelijker om te huilen".

Lautner is blij dat 'Twilight Saga: Breaking Dawn Part 2' nog niet uit is, want dat betekent dat hij de rest van de cast nog zal ontmoeten wanneer ze die film wereldwijd moeten gaan promoten. 

"Ik ben triest, echt waar. De enige reden waarom ik glimlach is dat ik weet dat ik deze films het komende anderhalf jaar zal promoten, en dat we elkaar dus nog vaak zullen zien. Toen we vroeger een filmopname afsloten, wisten we dat we over enkele maanden terug samen zouden zijn, maar dit einde was bijzonder emotioneel. Vijf films hebben we samen gemaakt, en we weten dat er geen weg terug is. Dat was hard". (bang/lb)
© bruno
© getty

Bron: hln.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten