donderdag 24 november 2011

Kristen Stewart: "Ik doe mezelf pijn, het is belachelijk"

Vorige week op de première van 'Breaking Dawn' gaf de Twilightster Celebuzz een scoop over haar verwondingen...die ze blijkbaar zelf aanbrengt.
"Ik weet niet wat het is man, ik verlies mezelf gewoon", klonk het op de rode loper. "Ik zink weg in een vreemde vibe en ik doe mezelf pijn, het is echt belachelijk."

Gisterenavond laat werd Kristen gefotografeerd op de set van 'Snow White & The Huntsman' met een behoorlijk zwarekwetsuur aan haar hand. Zoals je kan zien op de foto zien haar knokkels er geschaafd en bloederig uit.

De 21-jarige actrice biechtte verder nog op dat ze eerder ook al haar voet had bezeerd op de set en dat een andere handkwetsuur de opnames zelfs voor enkele dagen heeft stilgelegd.

Daar blijft het helaas niet bij want Kristen zou niet alleen zichzelf pijnigen, ze bezorgde ook co-ster Chris Hemsworth een blauw oog toen ze hem 'per ongeluk' in het gezicht sloeg. Awtch! (lf)


Bron: hln.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten