dinsdag 22 november 2011

Robert Pattinson wil zijn kinderen hondennamen geven

© ap
De Britse acteur Robert Pattinson wordt in de laatste nieuwe Twilightfilm, 'Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1', vader. In het echte leven vindt R-Pat dat hij daar met zijn 25 jaar nog véél te onvolwassen voor is. Hij vreest zelfs dat hij zijn kinderen belachelijke namen zou geven.
Robert en Kristen.
Robert en Kristen. © photo news
"Ik heb geen idee hoe ik mijn kinderen zou noemen", aldus Pattinson. "Ik denk nog steeds als een twaalfjarige, ik heb geen idee wat ik zou doen met een baby. Ik zou hem wellicht Killer noemen. Of een andere hondennaam, zoals Butch."

Het tieneridool, dat een relatie heeft met tegenspeelster Kristen Stewart, heeft totaal geen ervaring met kinderen. "Ik wil vader worden. Maar geen jonge vader", vertelt hij. "Ik heb geen ervaring met kinderen. In mijn vriendenkring heeft niemand kinderen. Ik heb zelfs geen klein broertje."

"Je had me moeten zien tijdens het filmen van 'Breaking Dawn'. Er waren twee baby's op de set, niet ouder dan twee of drie weken. Ik was de hele tijd bang dat ik ze zou breken." (hlnsydney/adb)
© reuters

Bron: hln.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten