vrijdag 15 maart 2013

Taylor Lautner: "Al jaren verliefd op Jessica Alba"


© photo news.
Taylor Lautner stond met zijn mond vol tanden toen hij Jessica Alba voor het eerst ontmoette. Dat onthult de 21-jarige Twilight-acteur in het Amerikaanse tijdschrift More.
© getty.
Lautner zegt al sinds zijn tiende verliefd te zijn op de Sin City-actrice en toen hij aan haar werd voorgesteld tijdens een American football-wedstrijd, kon hij geen woord uitbrengen. Op de vraag wie zijn droomvrouw is, antwoordde Taylor dan ook volmondig: "Jessica Alba. Ik wil al met haar trouwen sinds ik 10 jaar oud was, maar dat wordt lastig aangezien ze getrouwd is en twee kinderen heeft."

"De eerste keer dat ik haar ontmoette was tijdens de Super Bowl. Ik was zo nerveus dat ik geen woord kon uitbrengen. Ik voelde me zo dom." De vrijgezel is momenteel op zoek naar liefde en hij wil graag een meisje dat hij kan vertrouwen en dat niet op hem valt wegens zijn status als filmster."

Jessica is sinds 2008 getrouwd met producer Cash Warren en ze hebben samen twee dochters: Honor en Haven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten