zaterdag 2 juni 2012

Kristen Stewart: stopt met roken en leert Frans!


Kristen Stewart wandelt door JFK International Airport om haar vliegtuig te halen op vrijdag 1 juni. Kristen onthulde recent dat ze stopt met roken maar ze wil niet meer hervallen in die gewoonte.

“Je kan het niet erkennen of anders plotseling… je kan er niet aan denken,” zei Kristen aan MTV Nieuws.
Ze deelde ook mee dat ze Frans is beginnen leren tijdens de opnames van On the Road, dat vooral in Montreal gefilmd werd.

“Het is niet alleen een heel verdovende taal, het is meer dat ik wil kunnen praten met enkele mensen,” legde ze uit.  “Wanneer ik in Parijs ben, zou ik me zoveel cooler vinden. Ik ben zoals, ‘Wow, ik zou zo cool kunnen zijn’ dus dat is de voornaamste inspiratie”

kristen stewart jfk departure 01
kristen stewart jfk departure 02
kristen stewart jfk departure 03
kristen stewart jfk departure 04
kristen stewart jfk departure 05

Geen opmerkingen:

Een reactie posten