dinsdag 26 juni 2012

Kristen Stewart gepest omdat ze beenhaar niet schoor


(c) getty.

Hoewel Kristen Stewart twee maanden geleden door het Britse magazine Glamour nog werd uitgeroepen tot best geklede vrouw ter wereld, besteedde de 22-jarige ‘Snow White and the Huntsman’-actrice vroeger allesbehalve veel tijd aan haar uiterlijk. “Tot mijn vijftiende droeg ik kleren van mijn broer en werd ik uitgelachen omdat ik mijn beenhaar niet schoor”, vertrouwt Stewart toe aan het Amerikaanse magazine Vanity Fair.

(c) ap.
Na haar transformatie van ‘buitenbeentje’ tot ‘stijlkoningin’ wordt Kristen Stewart in showbizzland geprezen om haar ‘fijne neus’ naar nieuwe trends. De niet erg flatterende jongenslook, waar ze als tiener regelmatig op terugviel, heeft ze intussen zo goed al volledig opgegeven.

“Ik haatte school enorm”, vertelt Stewart aan Vanity Fair. “Als je kijkt naar foto’s van voor mijn vijftiende, was ik een echte jongen. Ik droeg de kleren van mijn broer”, getuig een openhartige Stewart. “Ik herinner me nog dat ze me uitlachten omdat ik geen Juicy Jeans (nvdr: een jeansmerk) droeg. Ik dacht er nog niet aan. Ik droeg gewoon mijn turnkleren.”

“Toch kon het me wel degelijk iets schelen dat ze zo met mij lachten. Ik zat daar wel enorm hard mee in”, gaat de Twilight-ster verder die in het interview ook toegeeft vroeger nooit gedroomd te hebben van prinsessen- en Barbiejurkjes.

Ongeschoren benen
De jonge brunette herinnert zich één bepaald moment uit haar schooltijd alsof het gisteren was. “In het eerste middelbaar werd ik in de kleedkamer eens aangestaard door een meisje met wie ik samen turnles volgde. Toen ze mijn benen zag riep ze: ‘Oh my God! Dat is afschuwelijk, jij scheert je benen niet!’”, aldus Stewart.
Gelukkig heeft de actrice uiteindelijk toch enig gevoel voor mode en persoonlijke verzorging ontwikkeld. En de meisjes die haar vroeger uitlachten, zullen nu vooral groen zien van jaloezie als Kristen op de volgende schoolreünie met haar vriendje Robert Pattinson aan haar arm verschijnt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten