zaterdag 23 juni 2012

De topless scène van Kristen Stewart

Amper 22 jaar en al de bestbetaalde actrice: niemand doet het Kristen Stewart na. De ster uit de Twilight-films zag het afgelopen jaar maar liefst 27,3 miljoen euro op haar bankrekening gestort.

(c) photo news.
Tegenover al dat geld moet uiteraard ook wat in ruil staan: zo is ze bij haar nieuwste rol in ‘On the Road’ meer topless te bewonderen dan gekleed. Als voorsmaakje krijgt u nu al te zien hoe ze met haar blote borsten een voorbijrijdende truckchauffeur van de weg doet slippen.

Stewart liet al verstaan dat ze nog geen moment spijt heeft van haar gewaagd optreden. “Ik wist dat er heel wat heisa over zou ontstaan, mensen zijn erg voorspelbaar. Maar ik ben erg trots dat ik het gedurfd heb.” In Cannes werd de bewuste scène op enthousiast gejoel onthaald. “Het publiek had me kunnen uitjouwen met luid boegeroep. Gelukkig stonden de mensen in mijn rij op en gaven ze me applaus.”

“Ik haat hakken” Eerder was ook al de nodig commotie ontstaan rond de seksscène met Robert Pattinson in ‘Twilight – Breaking Dawn 1’. Ouderverenigingen stonden op hun achterste poten omdat ‘stoottaferelen’ niet geschikt zijn voor jongelingen, luidde het.

En dan te bedenken dat Kristen eigenlijk een afkeer heeft van al die glitter en glamour van Hollywood. Te pas en te onpas duikt ze op in designerjurken, met daaronder versleten gympen. “Ik haat hakken, wat wil je dat ik doe?”, vertelde ze aan onze collega’s van ‘Het Laatste Nieuws’. “Ik heb nooit  in het middelpunt van de belangstelling willen staan. Ik wilde zelfs nooit actrice worden. Ik wil literatuur studeren en schrijfster worden. Er is meer in het leven dan acteren.”

Bron



Geen opmerkingen:

Een reactie posten