Actrice Kristen Stewart wordt het nieuwe gezicht van het gloednieuwe parfum Florabotanica van het Spaanse modehuis Balenciaga.
Kristen met Nicolas Ghesquière |
Het werd al eerder in de wandelgangen gefluisterd, maar nu
wordt het gerucht ook officieel bevestigd. Best betaalde actrice van het jaar
Kristen Stewart laat haar bankrekening netjes verder aantikken als uithangsbord
van Balenciaga’s nieuwe parfum.
Kristen Stewart geeft graag toe dat ze een grote fan is van
Nicolas Ghesquière en dat ze stond te springen voor de opdracht. ‘Ik wou
dolgraag deel uitmaken van dit kunstzinnige project. Welke opdracht hij me ook
voorstelt, ik zou in om het even welk project met Nicolas Ghesquière
meestappen. Ik hou van de passie die hij uitstraalt voor mode’, vertelt Kristen
Stewart aan WWD.
Na Balenciaga Paris is Florabotanica het tweede grote
parfumproject waar Nicolas Ghesquière zich over ontfermt. Het uitgangspunt voor
de geur was een jong publiek tussen 18 en 25. ‘Toen ik het thema van het parfum
uitwerkte,dacht ik meteen aan de perfecte schoonheid en sterke persoonlijkheid
van Kristen Stewart’, verklapt Nicolas Ghesquière aan WWD.
Steven Meisel kroop achter de lens voor de campagne en
stopte Kristen Stewart in een romantische bloemenjurk van Balenciaga. Ook de
set werd in bloemen gehuld met elementen van Ghesquières befaamde bloemenprint
in 3-D.
Hoe het parfum ruikt? Als een dromerige mix van rozen,
anjers en amber met fijne toetsen van vetiver en munt. Florabotanica wordt
vanaf november verkocht vanaf 52 euro.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten